۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۸:۵۷

بدلیل فساد مالی ؛

لیبرمن بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت

لیبرمن بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت

وزیر امور خارجه رژ یم صهیونیستی بار دیگر امروز به اتهام فساد مالی تحت بازجویی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جورزالم پست، "آویگدور لیبرمن" امروز برای چهارمین بار از زمان رسیدن به پست وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل، مورد بازجویی قرار گرفت.

"میکی روزنفلد " سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در این باره گفت :  لیبرمن به اتهام دریافت رشوه از یک شرکت مشاوره‌ ای که دختر وی نیز در آن کار می‌کرده ‌است، توسط نیروهای پلیس تحت بازجویی قرار گرفته است. لیبرمن همچنین به جرایم دیگری از قبیل کلاهبرداری، خیانت در اما‌نت و پولشویی مظنون است و اگر لازم باشد پلیس تحقیقات بیشتری را در این زمینه انجام خواهد داد.

پیش از این گزارش های صادره از رسانه های رژیم اسرائیل حاکی از آن بود که پلیس این رژیم به لیبرمن به علت ثبت شرکتی جعلی به اسم دخترش میشل و دریافت وجه نقدی معادل 3 میلیون دلار از این طریق به واسطه منابعی در خارج از سرزمین های اشغالی مشکوک است.

بازجویی از لیبرمن از سال 2006 به اتهام تصاحب اموال دیگران، رشوه خواری و ثبت شرکتهای جعلی با اسناد غیر واقعی آغاز شد.

موضوع فساد در میان مقامهای ارشد رژیم جعلی صهیونیستی، موضوع جدیدی نیست و اغلب مقامهای این رژیم هرکدام چندین مورد از فساد اخلاقی و مالی را در پرونده خود دارند و درآخرین نمونه از آنها سال گذشته رئیس رژیم صهیونیستی به دلیل فساد اخلاقی مجبور به کناره گیری از سمت خود شد و "ایهود اولمرت" نخست وزیر سابق این رژیم نیز به دلیل فساد مالی تحت بازجویی قرار گرفت ؛ شدت رسوایی اولمرت نیز به حدی بود که وی را وادار به کناره گیری از سمت نخست وزیری و برگزاری انتخابات زودهنگام کرد. 

کد خبر 870477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha